Bosch PXX645FC1M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PXX645FC1M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

j*******@z******* 02-12-2021

Kwaliteits produkt van Bosch.

Geschreven voor: Bosch PXX645FC1M

Het apparaat werkt perfect. Voldoet volledig aan de verwachtingen. Bediening is gemakkelijk. De prijs kwaliteitsverhouding is goed. Een geweldig apparaat voor die prijs. Verder nog gemakkelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening.

P.Rijkers 26-11-2021

Fijn apparaat, echte aanrader!

Geschreven voor: Bosch PXX645FC1M

De inductie kookplaat is zeer gebruiksvriendelijk en werkt uitstekend. Ziet er bovendien mooi strak uit. Kookzônes kunnen met elkaar verbonden worden zodat er een grote grillplaat of grote pan gebruikt kan worden. Kortom echte aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mogelijkheid zones koppelen

Minpunten

a************@t********* 26-11-2021

Kies voor het beste kies Bosch

Geschreven voor: Bosch PXX645FC1M

Mijn motivatie om te reageren is ,dat ik erg tevreden ben met mijn nieuwe bosch kookplaat ,dat hij super snel warm word
en een aanwinst voor mijn keuken!
Ik heb alles van Bosch en wil niks anders meer ,
Dit alles op advies van Janssen uit Huisen

xxxx

Pluspunten

• snel warm
  • snel afgekoeld

Minpunten

• geen
  • geen

m******@g******** 10-11-2021

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PXX645FC1M

Omdat we allemaal op stroom over moeten gaan, leek ons dit n goede aankoop. Ook omdat er n cashback actie bij zat. Mooie kookplaat, ook de randen er omheen zorgen voor extra veiligheid.

c verhoeven 27-10-2021
Geschreven voor: Bosch PXX645FC1M

T.o.v. mijn vorige inductie kookplaat is de bediening eenvoudiger. Toch ook alle opties zoals automatisch boosterfunctie en tijdinstelling aanwezig. Mijn vorige kookplaat (niet bosch) was na zeven jaar al kapot. omdat ik al meerdere apparaten van bosch in huis heb waarover ik tevreden ben heb ik nu ook deze kookplaat gekocht .Hopelijk heb ik hiermee meer geluk als met de vorige.